זה הזמן להתפנק: יעלי קפה מסעדה – קפה ברמה

    צבי הדס No Comments on זה הזמן להתפנק: יעלי קפה מסעדה – קפה ברמה

    בימי החורף, כשבחוץ הגשם יורד והגולן זורם וקוצף, ביעלי קפה בכפר האמנים אניעם חמים נעים וטעים בהחלט מקום נפלא לתחילת יום טיול או לסיומו ברמת הגולן ואפילו שווה קפיצה במיוחד

    אילוסטרציה
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החורף כבר כאן וזה הזמן לגולן, מרבדי פריחה צבעוניים, מפלים זורמים, מסלולי טיול, יקבים, מפעל שוקולד, סוסים לאורך הדרך, טבע פראי והרבה שקט ושלוה. וממש במרכז רמת הגולן, בלב כפר אמנים אניעם בבית עץ המעוצב בפשטות ובחמימות יושבת אחת המסעדות החלביות הטובות בארץ – יעלי קפה מסעדה הכשרה למהדרין.

    הסוד של המקום, הוא האווירה האירופאית מסביב, גלריות צבעוניות של אמנים מקומיים והעיצוב הכפרי והנעים של המקום שנותן תחושה שהגעת הביתה, אתה מתקבל בחיוך רחב, ומרגישים את האנרגיה הטובה מכל כיוון, מהמטבח יוצאות בזו אחר זו מנות גדולות טעימות ומגוונות.

    ארוחות הבוקר מוגשות בכלים קטנים בצורת לב, המעידים על רוחב הלב במקום ועל השירות הניתן מכל הלב, לאבנה, גבינת שמנת ובולגרית, ממרחים מגוונים ומיוחדים בטעמים של זיתים וחצילים, סלט עדשים וקישואים, חמאה מתובלת וזיתים מעשה בית, הלחם מוגש לשולחן חם, והסלט טרי ורענן , מנות פתיחה מעניינות, פוקצ'ות עם גבינת עיזים, פסטות מעולות עם רטבים מוצלחים, פיצות וקישים מעשה בית, קדרת ירקות מיוחדות המוגשות בסיר ברזל יצוקים, דגים נשנושים ואפילו מנות טבעוניות נפלאות.

    הקינוחים מעשה ידיה של יעלי בעלת המקום נעשים במקום וטעימים במיוחד, פאי תפוחים מתפוחי הגולן, או בראוני זשוקולד גבינה, שלא תמצאו בשום בית קפה אחר, והטראפלס שוקולד, ממכרים שאי אפשר להפסיק לאכול, ויש גם בלינצס גבינה עם טעם של פעם שביחד עם הקפה האיכותי שמוגש במקום, זו חוויה גסטרונומית טובה ובלתי נשכחת.

    אז בימי החורף, כשבחוץ הגשם יורד והגולן זורם וקוצף, ביעלי קפה בכפר האמנים אניעם חמים נעים וטעים בהחלט מקום נפלא לתחילת יום טיול או לסיומו ברמת הגולן ואפילו שווה קפיצה במיוחד.



    0 תגובות